2013. október 14., hétfő

Újratöltve...

Nahát... a másik oldalamat valamiért törölték. Kaptam egy levelet, hogy hellosziaszevasz, 500 másik bloggal együtt, a Tiéd is ment a kukába. Klassz. Ennyit a rejtett német szerverekről... Pedig milyen nagyon sok olvasó volt rajta. Mert a 700at már nevezhetjük soknak, nem? :)
Na mindegy. Itt folytatom. Aki megtalál megtalál, aki meg nem, az nem :)
De úgy döntöttem nem kezdek el megint mindent előröl. Csak folytatom az írogatást, amikor és ami eszembe jut, ami éppen gyötri a bal bokámat :)
Más. Munka ügyben semmi, szülő ügyben semmi, és még mindig gyötörnek dolgok. De hagyjuk, most nincs kedvem erről beszélni. Fontos feladatom van, el kell mennem a postára. Nahát, hogy ezt is már fontosnak címkézem, máskor pedig érdektelenséget látok csak benne... Szóval, a mai nap is fergeteges izgalmakat ígér :) De este biztosan jobb lesz, hiszen Ajándék... És talán ma siet haza hozzám :):)

Puszi van.




 Ez a kép tavaly készült. Most találtam. Jajj, mennyire más élet volt még az.. Azóta legalább 3 megoldhatatlan, kilátástalan, és reménytelen probléma került bele az életembe... 
Szeretem ezt a képet. Azért, mert gondtalanok vagyunk rajta ... És szépek... :)
Éppen ezért ma emlékezzünk a jóra, szépre, vidámra :):) 

1 megjegyzés:

  1. Hááát.....tudom igen,,hát"-tal nem kezdünk mondatot...itthon ülök,nem tudok aludni és gondoltam szétnézek blogok terén és ráakadtam erre! Nem tudom valamiért megtetszett a címe és mindig is érdekelt hogy,milyen blogok vannak és miről írnak az emberek!
    Kedves Tamara!
    Szimpatikus,hogy ilyen őszintén leírod az életed apróbb-nagyobb történéseit!:)Szívesen olvastam a ,,Mi kell a Nőnek" című bejegyzésedet. Hogy a nők milyen férfit szeretnének maguk mellé? Én személy szerint egy megbízható,kedves,okos,intelligens,humoros,helyes pasit szerettem volna magamnak! Persze az sem volt utolsó szempont hogy tiszteljen és szeressen és olyannak fogadjon el amilyen vagyok!(valamint lehetőleg ha megyünk kézen fogva az utcán ne csorgassa a nyálát minden ,,műanyag"nő után):) Ezek voltak az én elvárásaim! Sok felesleges és kimerítő keresgélés után megtaláltam bár nem volt könnyű,már ami a kapcsolatunk kezdetét illeti! A Te ,,Ajándékoddal" mi volt a fő probléma? Félre ne érts kérlek,nem is muszáj válaszolni erre az indiszkrét kérdésre csak szeretnék valamit megérteni és ehhez kutatok az ilyen dolgok után! :) Remélem nem fogadod rosszul a megjegyzésemet?!

    VálaszTörlés