2013. október 17., csütörtök

Ma megint minden szar....

Nahát. Újabb szar kedv. Ez már állandó? Próbálok küzdeni, de nem megy. Valahogy nem megy. Tegnap nagyon jó estét töltöttünk Ajándékkal. És az éjszaka is úgy telt, mint ahogy már régen. Tegnap mintha nagyon figyelt volna rám. :)
Kaptam levelet az egészségpénztártól. Hogy 2011 júniustól a mai napig 80.000 forinttal tartozok. Mert hibás tagdíjbefizetései vannak. Gondolom valaki 3 éven keresztül véletlenül az én EP számlámra fizethetett be, és ez most derült ki. Na fasza. Fizetni nem fogok. Ez nem az én bűnöm. De most komolyan... 
Ma megint takarítottam a bookon. Hamis barátok. Hamis ábrándok, valódi átverések. Napraforgó effektus. Kinek van erre szüksége? Kinek jó ez? Kicsit bassza meg mindenki. 
Ma is pakolok. Megint. Fontos feladatok, hányok az egésztől... Nagyfokú sűrű hányás. És megint vannak olyan dolgok, amire most jövök rá. 
Az élet szar, és én egyre szarabbul érzem magam benne... Na, ez van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése