2013. október 16., szerda

Mi kell a nőnek????

Zoltán Kovács
2012. március 19., 19:36 UTC+01
megvagyok veszve érted
Zoltán Kovács2012. március 19., 19:38 UTC+01
érezni akarom a csókjaidat
Zoltán Kovács2012. április 10., 19:09 UTC+02
de lesz majd egy jégkrém felelősöd aki ott lesz veled mindig
Zoltán Kovács2012. április 10., 19:11 UTC+02
mondjuk folyamatosan BOLDOGGÁ foglak tenni
Zoltán Kovács2012. április 10., 19:11 UTC+02
mert nekem ez most a legfontosabb
Zoltán Kovács2012. június 13., 20:27 UTC+02
Na azt én is sokkal jobban szeretném! Megvagyok veszve egy érintésedért,egy csókodért...érted úgy ahogy vagy!:)
Zoltán Kovács2012. június 27., 10:30 UTC+02
Sia,drágám!:)Úgy döntöttem ide írom le azokat a dolgokat amik bennem vannak,nem akarlak ezekkel a dolgokkal "zargatni"a bankban!:)Szóval:Olyan érzések,és gondolatok vannak bennem,ami az eddigi életemben még soha!pl.:soha senkinél nem éreztem még azt hogy konkrétan leélném az életemet vele,de nálad nagyon is!minden nap előttem van egy kép,amin van egy kis szép"szerelem"házunk,van rajta 2-3kicsi Clifecske,Bolyhos a család kedvenc kutyusa,és rajta vagyunk mi ketten,totálisan boldogan és szerelmesen x-év után is!:):)Iszonyatos szivárványként,szinezed be a hétköznapjaimat!:)Azt szeretném ha ez mindig így lenne,és tudom hogy így is lesz!:)Csókolnálak!:)
Zoltán Kovács2012. július 1., 9:07 UTC+02
Azt szeretném ha mindig,de mindig BOLDOG lennél mellettem!!!!!!!:)
Zoltán Kovács2012. július 9., 19:49 UTC+02
Ajándék is Szereti Tamarát!:) És elképzelhetetlenül kívánja...!Amitől egyszerűen megőrül!


Érdekes dolgot találtam ma a fészbukon. Van rajta egy olyan funkció, hogy az összes eddigi történést a közösségi oldalazásod során le lehet menteni egy mappába. Na kipróbáltam. Lehet, nem kellett volna. Belenéztem az üzenetekbe, visszaolvastam amiket a kapcsolatunk elején produkáltunk. Mennyire boldog időszak volt. Mennyire lehetett benne hinni. És mennyire hittünk. Aztán mégis véget ért. Valami történt. Bár, kis naívan azt hittem, hogy soha semmi nem történhet, ami ezt megváltoztatja, és mégis. Mégis minden más, mégis minden felborult. Ha lenne egy kívánságom, azt kívánnám, hogy visszajöjjön az az időszak. Hogy újra elhangozzon ez a kérdés, és érezzem tényleg mindig minden így lesz. Hogy soha semmi nem fog változni, történjen akármi. 
Ködös, és borús az élet, pont olyan, mint az idő. Az ember lánya keresi az élet apró örömeit, amik tényleg nagyon aprók, de elbújtak nagyon. Még a legkisebbek is... Sötét helyekre. Amikor pedig mégis meglátja őket, akkor is csak mint régi emlékek törnek elő, semmi esetben sem a mai jelen résztvevőiként.
Ezeket a múlt foszlányokat láthatjátok fent. Kimásoltam őket a múlt könyvéből. Abból a múltból, ami nem is volt olyan régen. Ami még tarthatott volna, de vége.
Elengedte, vagy elengedtük? Vitatkozhatnánk. Ki így látja, ki úgy... A vélemények valószínűleg nem egyeznének. Én csak a saját verziómat tudom ecsetelni. Valahol hiba volt, talán tudom is, hogy hol. De miért baj az, ha görcsösen ragaszkodnánk a múlthoz, és ahhoz, hogy visszajöjjön? Ha görcsösen akarjuk azt a meglepi smst, vagy csak fészbukon egy üzenetet? Ha vágyunk arra, hogy összebújjunk, hogy kapjunk a fejünkre egy kósza puszit. Vagy egy ölelést. Hogy érezze, mikor van rá a legnagyobb szükség. És ezek meg voltak nekem. Van mellettem egy olyan férfi, aki ezeket meg tudta adni nekem. De valamit tettem, ami miatt ezek neki már nem számítanak. Ami miatt talán már én sem számítok. És az sem, hogy ezek mennyire fontosak. 
Sokáig hittem, hogy ez változhat. Egy ideje azt látom, hogy nem. Sőt. Egyre csak hidegebb... 

De mi kell a Nőknek...???.......
Fene tudja....sokféle Nő létezik...
Egy társ kell neki?? egy barát??? ki megvédi??? ki átöleli???ki megérti és segíti??? ha vigasz, vagy ha tréfa kell???...szerintem ami egyértelműen boldoggá teszi a nőket, az az érzelmi biztonság.....amelyiknek nem ez kell, azt felejtsük el...kuka.....
A Nők igénylik a kibaszott beszélgetést......én is.....sok Nő ezen a téren is el van hanyagolva....meg szinte minden téren.....
Egy jó humorérzékkel megáldott férfi az verhetetlen......ez tapasztalat.........lehet akármekkora farkad meg kocsid, ha nincs dumád esélyed sincs hosszú távon egy igazi Nőnél....
Sok nő olyan pasira vágyik, aki tudja mit akar, vannak céljai és tesz is ezeknek az eléréséért.....na itt azért egy kis zavart észlelek a mai faszikban.....tohonya lótojás a nagy része....perspektiválatlan semmirekellő nullák......ismerek olyan bénákat akik húsz éve toporognak a nullán.....van három szép ruhájuk meg zselé a hajukon.......de nem is akarnak elmozdulni.....!!!!
Pasikáim fontos ám észben tartani, hogy ha egy nő megkapja amire szüksége van, akkor azzal mi is nyerünk, hiszen cserébe egy boldogabb, szexisebb vadállat nőt fogunk kapni......
És még lehet hogy le is nyeli.....
Ne a divatos ruhát bámuljátok magatokon meg egymáson, hanem tegyétek boldoggá a párotokat.....ne tárgyakkal hanem cselekedetekkel....kis apró lépésekben......
Annyi boldogtalan nőt látok manapság,,,,,mi van veletek????
Kedves Nők és férfiak.....ha nem vagytok boldogok akkor lépjetek....dobjátok ki a picsába a másikat....majd megjön az igazi....nincs szarabb mint egy fos kapcsolatban színészkedni magatoknak, meg a külvilágnak......pedig én ezt látom....sokszor....


És egy kép a végére... Azért mert imádom, és azért, hogy úgy legyen minden mint régen :) 
                                                                                     "Mert ugye ez mindig így lesz???" 





Mindegy. Megyek pakolok. Attól talán jobb lesz az életem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése